Szukaj
Close this search box.

WODN

Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Tematyka tego działu oferty pomoże nauczycielom „być skutecznym w działaniu”, szczególnie w zakresie rozpoznawania potrzeb uczniów, dostosowania przestrzeni oraz metod i form pracy do zdiagnozowanych potrzeb oraz właściwej realizacji obowiązku dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami, tak by procesy edukacyjne dla tych uczniów skutecznie wspierały ich proces uczenia się i nauczania. Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi mogą robić postępy w różnym tempie, a nauczyciele i specjaliści pracujący z nimi powinni organizować swoje zajęcia, sesje tak, aby umieć uczyć w sposób odpowiedni do osobistych potrzeb dzieci lub młodzieży. Właściwe kompetencje nauczycieli pozwolą otoczyć uczniów opieką w taki sposób, aby mogli maksymalnie zwiększyć wszystkie swoje możliwości bez porównań z innymi rówieśnikami, ale biorąc pod uwagę ich możliwości i wszystko, co mogą osiągnąć.

Nowość
57

Edukacja włączająca i jej główne założenia

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
58

Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom w systemie oświaty przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
59

Wspomagać ucznia czy nauczyciela – zadania i obowiązki nauczyciela wspomagającego (współorganizującego proces kształcenia)

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
60

Uczeń z opinią lub z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole/placówce oświatowej

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
61

Dokumentacja dziecka/ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego - IPET i WOPFU praktycznie

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
62

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb ucznia, zamiast dostosowania ucznia do potrzeb edukacji – organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem wskazań opinii lub orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
63

Diagnoza pedagogiczna dziecka z zaburzeniami rozwoju do 12 roku życia wg profilu psychoedukacyjnego PEP-R Erica Schoplera

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
64

Dziecko autystyczne i z Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkole, placówce  

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
65

Trening umiejętności społecznych dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Liczba godzin:
6 dydaktycznych
Cena:
140
Nowość
66

Dziecko z mutyzmem wybiórczym – wskazówki do pracy

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
67

Warunki efektywnej edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uwzględniającej potrzeby dzieci uczących się w szkołach/placówkach ogólnodostępnych

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
68

Zaburzenia procesów Integracji Sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym – wskazówki do pracy

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
69

Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom ze zróżnicowanymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi w szkole/placówce

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
130
70

Dokumentowanie oraz ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom/uczniom w przedszkolu, szkole, placówce oświatowej

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Skip to content