Od 10 grudnia 2023 r. zmienia się sposób przesyłania informacji i deklaracji podatkowych, składanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej do organu podatkowego na podstawie Komunikatu Ministra Cyfryzacji z 29.05.2023 r. (Dz. U. poz. 1077). Doręczenia elektroniczne to odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Oznacza to, że organy podatkowe będą musiały sprostać nowym obowiązkom w zakresie doręczeń i komunikacji z podatnikami, w tym przedsiębiorcami.
Jak przygotować się do tych zmian, jakie działania są niezbędne, aby sprostać nowym obowiązkom?
Czym jest PURDE, RDE, PUH, EPO, BAE?
Zasady postępowania organu podatkowego i podatnika w okresie do 9 grudnia 2023 r. i po tym czasie zostanie szczegółowo omówiona w praktyczny sposób na szkoleniu w dniu 6 listopada 2023 r. pn. Obowiązek stosowania e-Doręczeń OD 10 GRUDNIA 2023 r. w postępowaniu podatkowym i administracyjnym, na które serdecznie zapraszamy.