Szukaj
Close this search box.

Temat szkolenia

Sekretarka – asystentka

Najbliższe terminy

Lublin

13.01.2025 (pon.), 16:00

Zamość

14.01.2025 (wt.), 16:00

Biała Podlaska

20.01.2025 (pon.), 16:00

Online

13.01.2025 (pon.), 16:30

KURSY REALIZUJEMY RÓWNIEŻ W KAŻDYM MIEŚCIE NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

Informacje

Liczba godzin

40

Cena

Lublin: 999 PLN
Zamość: 999 PLN
Biała Podlaska: 999 PLN
Online: 999 PLN

Ceny dotyczą grup minimum 10 osób

Kurs dostępny bezpłatnie z dofinansowaniem KFS lub BUR

Dowiedz się więcej:
tel. 531 191 181
lub
tel. 500 177 049

Cel i korzyści ze szkolenia​

Kurs dostępny z dofinansowaniem KFS lub BUR – Dzięki dofinansowaniu szkoleń osoby indywidualne oraz przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm w całym kraju mogą otrzymać nawet 100 % dofinansowania na wybrane przez siebie usługi szkoleniowe.

Szkolenie z dofinansowaniem z BUR znajdziesz: Wyszukiwarka usług – Baza Usług Rozwojowych – PARP
Osoba zainteresowana składa wniosek o dofinansowanie u właściwego operatora
Sprawdź kto jest operatorem BUR w Twoim województwie Dofinansowanie – PARP – Centrum Rozwoju MŚP

Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie do skutecznego i profesjonalnego wykonywania swoich obowiązków w roli sekretarki, asystenta/ki zarządu.

Podczas szkolenia dowiesz się:

– jak zarządzać czasem, organizacją pracy i skutecznego planowania.

– rozwiniesz umiejętności komunikacyjne, zarówno w kontaktach osobistych, telefonicznych, jak i pisemnych.

– nauczysz się skutecznej organizacji spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych w tym zarządzania harmonogramem, rezerwacji, przygotowania dokumentów i materiałów oraz koordynacji logistycznej

– rozwiniesz umiejętności techniczne, zapoznasz się z obsługą oprogramowania biurowego, takiego jak pakiet Microsoft Office, systemów zarządzania dokumentacją czy też systemów rezerwacyjnych itp.

–  dowiesz się jak  radzić sobie z trudnymi sytuacjami spotykanymi w codziennej pracy

Program nauczania​

 

Wiedza o gospodarce

Organizacja i funkcjonowanie biura

Przechowywanie i archiwizacja dokumentów

Prowadzenie i obsługa korespondencji

Organizacja i obsługa spotkań

Urządzenia mobilne w pracy biurowej

Profesjonalna obsługa klienta

Komputer w pracy biurowej

Dlaczego my?

Jeśli nadal zastanawiasz się czy wybrać szkolenie w naszej firmie to pamiętaj że:

  1. Kurs prowadzony jest zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami
  2. Kurs prowadzony jest w małych 6-8 osobowych grupach, dzięki czemu uczestnicy mają większą możliwość interakcji i zadawania pytań to sprzyja lepszemu zrozumieniu materiału i aktywniejszemu uczestnictwu w dyskusjach.
  3. Kurs prowadzony przez profesjonalistów mających długoletnie doświadczenie w pracy jako sekretarki lub asystenci, posiadający szeroką wiedzę praktyczną z zakresu organizacji pracy, zarządzania czasem, komunikacji biznesowej itp. Podczas trwania kursu wykładowca dzieli się swoimi doświadczeniami, praktycznymi wskazówkami i najlepszymi praktykami.

Wymagania wstępne​

Uczestnicy powinni posiadać podstawowe umiejętności związane z obsługą komputera i korzystaniem z programów biurowych. Na kurs zapraszamy wszystkie osoby, które chcą pogłębiać wiedzę w tym obszarze.

Organizacja kursu​

Szczegółowy terminarz zajęć jest ustalany wspólnie z zainteresowanymi podczas spotkań organizacyjnych

Certyfikat ukończenia kursu​

Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).

Dodatkowo w cenie kursu​

notatnik, długopis, teczka szkoleniowa

Termin może ulec zmianie, jeżeli szkolenie nie posiada oznaczenia "potwierdzone".

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r., poz. 622).

Dlaczego Kursor?

  • posiadamy wpis do RIS
  • posiadamy certyfikat jakości usług ISO
  • Posiadamy Akredytację Lubelskiego Kuratora Oświaty
  • Ewidencja Placówek Kształcenia Ustawicznego (rejestr WUP)
  • Nasze zaświadczenie  o ukończeniu szkolenia jest zgodne z wymogami Urzędów Pracy.

Nasze doświadczenie w branży szkoleniowej

Uczymy już od

0 lat

Przeprowadziliśmy

0 + szkoleń

Absolwenci szkoleń

0 +

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.06/00031/2004

Zapisz się tutaj

Sekretarka – asystentka
Wybierz miasto
Dane uczestnika
Kontakt
Skip to content