WODN
Dydaktyczne umiejętności nauczyciela
Strona główna > Szkolenia online i kursy dla nauczycieli… > Dydaktyczne umiejętności nauczyciela
Doskonalenie zawodowe powinno służyć stymulowaniu rozwoju zawodowego nauczyciela. Formy doskonalenia zawarte w tym dziale uwzględniają potrzeby nauczycieli wynikające z poziomu ich wykształcenia, specjalizacji, stażu pracy oraz specyfiki realizowanych przez nich zajęć edukacyjnych czy też prowadzenia zajęć przedmiotowych. Tematyka kursów wzbogaci wiedzę merytoryczną i metodyczną uczestników – pozwoli na uzupełnienie, pogłębienie i zaktualizowanie wiedzy oraz na nabycie nowych kompetencji i rozwinięcie już posiadanych.
Nowość
23
„UCZENIE SIĘ JEST ODRUCHEM WARUNKOWYM” - behawioralne uwarunkowania uczenia się
Nowość
24
Wykorzystanie taksonomii Blooma do efektywnego uczenia się
Nowość
25
,,GDY GÓRA LODOWA TOPNIEJE’’ - wprowadzanie zmian w strategiach nauczania i przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty
Nowość
26
Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejściedo nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym
Nowość
28
Praktyczne aspekty pracy z uczniem zdolnym
29
Indywidualizacja kształcenia – 7 pomysłów na Twoją lekcję
Nowość
30
Zasady indywidualizowania nauczania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
32
Myślenie krytyczne jako kompetencja przyszłości
Nowość
33
Kooperacja, jako ważna kompetencja przyszłości
34
Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w szkole/placówce
35
Edukacja STEAM z „Laboratoriami przyszłości”
36
Efektywne uczenie w praktyce - jak nauczyć uczniów uczenia się?
38
Mindfulness - trening uważności w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
39
Sposoby na poprawę koncentracji uwagi uczniów
40
Mały matematyk – edukacja matematyczna dzieci wg metody Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
41
Edukacja matematyczna w przedszkolu i klasach I-III z darami Froebla wg koncepcji B. Bilewicz „Matematyczny dar”
42
„Odimienna” metoda nauki czytania wg Ireny Majchrzak
Nowość
43
„Jestem uczniem, jestem obywatelem” czyli jak szkoła może stać się miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za region i ojczyznę
Nowość
44
Metodyka zajęć plastyczno – konstrukcyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
45
Diagnoza funkcjonalna w przedszkolu i w szkole - diagnoza i terapia poprzez zabawę
46
Zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów - zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej, dodatkowej opieki i pomocy, wzmacniającej pozytywny klimat szkoły oraz poczucie bezpieczeństwa
47
Praca z klasą zróżnicowaną ze względu na potrzeby edukacyjne uczniów
48
Wsparcie uczniów z obniżonymi możliwościami poznawczymi. Wykorzystanie obszarów alternatywnych
50